Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 11, 2014
Image Size
4.3 MB
Resolution
3500×2500
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
8,100 (1 today)
Favourites
683 (who?)
Comments
78
×
Can't Catch Us! by JazzTheTiger Can't Catch Us! by JazzTheTiger
Bee and Blurr like to run circles around Blitzwing for sport. Each of his heads has his own plans for dealing with the troublesome Autodrakes, resulting in an amusing amount of confusion and disarray from the Deceptidragon elite. 

Transformers Animated/ Blitzwing, Blurr, Bumblebee Hasbro
Art Me
Add a Comment:
 
:iconskywings808:
Skywings808 Featured By Owner 4 days ago  New member Hobbyist Traditional Artist
Lol...
Reply
:iconpythorisawesome:
Pythorisawesome Featured By Owner Jan 21, 2015
Some reason blurr reminds me if suicune...
Reply
:iconcrystalwolfdog7:
Crystalwolfdog7 Featured By Owner Nov 18, 2014  New member Hobbyist Artist
yep hydra i thought so..
Reply
:iconzoogore:
zoogore Featured By Owner Nov 7, 2014
I love your blitzwing!
Reply
:iconcheshire-maddie:
Cheshire-Maddie Featured By Owner Oct 9, 2014  Hobbyist Digital Artist
I really love this so much
Reply
:iconbirdgvee:
BirdGVee Featured By Owner Sep 28, 2014  Student General Artist
Lol, I love his 3 faces - fits so well XD
Reply
:iconpoppinpippin:
PoppinPippin Featured By Owner Aug 17, 2014
hahaha! cute!!!! :D
Reply
:iconlord-dracodraconis:
Lord-DracoDraconis Featured By Owner Jul 25, 2014  Hobbyist Digital Artist
Middle head, AKA ice head, seems to be thinking: "What the hell is going on here?", fire head is Pissed, and Insane head just looks...insane...
Reply
:iconlillysillylol:
Lillysillylol Featured By Owner Sep 11, 2014  Student General Artist
XD lol yup
Reply
:iconlord-dracodraconis:
Lord-DracoDraconis Featured By Owner Sep 11, 2014  Hobbyist Digital Artist
Always wondered how he got anything done...oh wait...he often didn't...
Reply
:iconlillysillylol:
Lillysillylol Featured By Owner Edited Sep 11, 2014  Student General Artist
Nope, especially if crazy was in the lead then NOTHING would EVER get down X3
Reply
:iconlord-dracodraconis:
Lord-DracoDraconis Featured By Owner Sep 12, 2014  Hobbyist Digital Artist
That's why he lost to bumblebee (fk'ed up the spelling I think) all the time...he was flying one moment then crashing into the ground as a tank...in mid air
Reply
:iconlillysillylol:
Lillysillylol Featured By Owner Sep 12, 2014  Student General Artist
Ikr, that part was hilarious XD
Reply
:iconlord-dracodraconis:
Lord-DracoDraconis Featured By Owner Sep 12, 2014  Hobbyist Digital Artist
He was fighting himself almost as much as the Autobots most of the time xD
Reply
:iconlillysillylol:
Lillysillylol Featured By Owner Sep 12, 2014  Student General Artist
XD haha yeah XP
Reply
(1 Reply)
:iconrebelrazor:
RebelRazor Featured By Owner Mar 14, 2014
Icys probably waiting for the right moment to freeze them
Reply
:iconsharkmoon17:
SharkMoon17 Featured By Owner Mar 9, 2014  Student Artisan Crafter
Daaww~ I love these guys >w<
Reply
:iconslayte1:
Slayte1 Featured By Owner Mar 7, 2014  Hobbyist Traditional Artist
the head on the right is like "I'm gonna make you into fried chicken you little SOB!" The left head is like "com here so I can eat your face little boy!" and the middle head is just confused so he just decides to sit down.
Reply
:iconbluejay1995:
bluejay1995 Featured By Owner Feb 22, 2014  Hobbyist General Artist
Crazy:
Round and round ze go!

Anger:
Hold still you stupid pest!!!

Icy:
Why me? Out of all mechs, why me?
Reply
:iconscrapper-girl:
Scrapper-Girl Featured By Owner Feb 19, 2014  Hobbyist General Artist
:la: OMP! Cool!!
Reply
:iconachjira:
Achjira Featured By Owner Feb 17, 2014
Aww poor Icy ^^
Reply
:icongolden1willow:
golden1willow Featured By Owner Feb 16, 2014
the middle Blitzwing looks so miserable XD 

I can just here him now: Oh, why me?
Reply
:iconcoffeeraven:
CoffeeRaven Featured By Owner Feb 15, 2014
Your Blitzwing Dragon is my favorite! I love the expressions you give them.
Reply
:iconspirit-of-kashmira:
spirit-of-Kashmira Featured By Owner Feb 14, 2014  Hobbyist Digital Artist
lol, this is hilarious
i like how icy always seems confused
and random seems to be the only one thats entertained
though hot head has clearly had enough
lol
Reply
:iconmurr-miay:
murr-miay Featured By Owner Feb 14, 2014
Wow! I love Hot and Random design!! :) poor Blitzwing :XD:
Reply
:iconak-i-t:
AK-I-T Featured By Owner Feb 14, 2014  Hobbyist Digital Artist

Poor Icy

That aim though, hothead XD

Random, I know what you're thinking, but Im afraid you cant run with them till you get the other two's consent, but I think Hothead might be with you on that one, of course he'd be blasting at them too at the same time....

Reply
:iconkimmylia:
kimmylia Featured By Owner Feb 12, 2014  Student Traditional Artist
haha Blurr and Bee are just toooo fast. Poor Blitzwing. Nice art :D I love all your Dragonformers art
Reply
:iconbjarru:
Bjarru Featured By Owner Feb 12, 2014  Student Traditional Artist
Blitzwing the Zmey Gorynych XD
Reply
:iconinteress:
Interess Featured By Owner Feb 12, 2014  Hobbyist Artist
Nice work. :)
Reply
:icondraco56:
Draco56 Featured By Owner Feb 12, 2014   Writer
Funny and adprable! Really successful!
Reply
:iconpanoptos:
Panoptos Featured By Owner Feb 11, 2014  Student Digital Artist
Hahaha oh man this is great! Your design for Blitzwing has always been my favourite, so it's awesome to see him again!
The personality you've put into him on this is fantastic! You can really read each head's thoughts and motives just by their expressions! The movement shown in this is quite impressive too!
I love the way you've coloured this aswell! The subtle amount of highlights from Hothead's flame and the texture really make for a scene!
Reply
:iconfoxy21a72:
foxy21a72 Featured By Owner Feb 11, 2014
Omg if that was real it would've so much fun to watch
Reply
:iconqueenfirelily17:
queenfirelily17 Featured By Owner Feb 11, 2014  Hobbyist General Artist
lol I love how Icy's all like "guys, guys seriously..."
Reply
:iconravenpember:
RavenPember Featured By Owner Feb 11, 2014  Student General Artist
the head in the middle is like, "what?" I guess anyway... NICE THOUGH!
Reply
:iconkestrel-shadowtalon:
Kestrel-ShadowTalon Featured By Owner Feb 11, 2014
The middle one is probably wondering why the other two heads are even bothering to attack. There's no way they can get a shot off xD
Reply
:iconfairytalekitty:
fairytalekitty Featured By Owner Feb 11, 2014  Hobbyist Digital Artist
haha very cool!
Reply
:iconbreyerloversunite:
breyerloversunite Featured By Owner Feb 11, 2014  Hobbyist General Artist
The dynamics and the personality you put into all of your pieces just amazes me every time I view it! Great job  on this piece!!!
Reply
:iconjazzthetiger:
JazzTheTiger Featured By Owner Feb 11, 2014  Hobbyist Digital Artist
^^ thankyou! 
Reply
:iconbreyerloversunite:
breyerloversunite Featured By Owner Feb 11, 2014  Hobbyist General Artist
no problem
Reply
:iconwildspirit-forever:
WildSpirit-Forever Featured By Owner Feb 11, 2014
Hihi funny Giggle 
Reply
:iconzeropegasi:
ZeroPegasi Featured By Owner Feb 11, 2014  Hobbyist General Artist
Head 1: "STAND STILL SO I CAN BURN YOU!!"
Head 3: "Round-and-around-the-maypole!"
Head 2: "I have no idea what is going on"
Reply
:iconjazzthetiger:
JazzTheTiger Featured By Owner Feb 11, 2014  Hobbyist Digital Artist
:lol:
Reply
:icongraceprime:
graceprime Featured By Owner Feb 11, 2014  Hobbyist
YY U should do more Blitzdragon stuff Ur so good at drawing him!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE THIS SOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MUCH!!!!!!!!!
Reply
:iconsan5vern:
san5vern Featured By Owner Feb 11, 2014  Hobbyist Digital Artist
Icy is so funny!!
Reply
:iconsoundwavethecat:
SoundwaveTheCat Featured By Owner Feb 11, 2014  Hobbyist General Artist
Freaking awesome XD 
Reply
:iconillydragonfly:
IllyDragonfly Featured By Owner Feb 11, 2014   Writer
So childish! :XD:
Reply
:iconxobit:
Xobit Featured By Owner Feb 11, 2014  Hobbyist Writer
XD awesome!
Reply
:iconlights321:
Lights321 Featured By Owner Feb 11, 2014
Oh Hothead. You know your reactions only fuel their desire to bug you further. XD
Reply
:iconjazzthetiger:
JazzTheTiger Featured By Owner Feb 11, 2014  Hobbyist Digital Artist
and they would continue to do so until Icy gains control and flies away from this madness, like the sensible personality he is
Reply
:iconlights321:
Lights321 Featured By Owner Feb 11, 2014
I bet Hothead would still be spewing fire until the two lil' dragons disappear out of eyesight.
Reply
Add a Comment: